fredag 22 februari 2013

Kaffe med Marianne D

Marianne Design har släppt en härlig serie med fikatema som jag gjort ett kort på.
Underbara stämplar och dies. Kaffekoppen är jag speciellt förtjust i, med tillhörande sked :)
På den har jag lagt glossy.
På bandet finns det blandade fikameningar så det går att välja vad man vill säga med det :)
Och just dessa två tycker jag passar bäst in på mig ha ha ha...
 
Kaffe smakar bäst i vänners lag och Jag älskar CupCakes ;)


 
På insidan har jag färglagt en av de fina fikamotiven som kommer i settet.

 
Jag har använt:
 
Kram / Hugs

 

1 kommentar:

Iffa ...... sa...

Godmorgon!
Vilket härligt och fint kort du skapat!! Kan bara hålla med, den där kaffekoppen = jättefin och så perfekt mitt på ett kort. Vilken supersnygg die du använt till skrivrutan på insidan = den gillade jag massor!!!
Cupcakes = sååååå gott så jag förstår dig =) Åt en supersmarrig choklad-cupcake i Göteborg förra helgen.....det är inga dåliga storlekar på dom idag,fniss.
Hoppas du får en jättefin helg!
Kram Iffa