onsdag 19 december 2012

Svensk Scrapbooking födelsedagsCC

På Svensk Scrapbookings CC fanns en utmaning om att göra en torta med minst två plan och jag gjorde ju självklart en i choklad ;)
Toppen pryds av en die från Marianne Design med svanar "in love"
 


 
Och så var jag med i en utmaning där man skulle dekorera smått, så jag skrev ut fyra Kenny K i mini och jag kan lova att det var pilligt att färglägga!
Texten kommer från K-designs.

 
Jag ska försöka hinna med och blogga det som ligger från året innan nyår för sen tar jag nya tag med mig blogg och hoppas på att ni inte tröttnat på mig. I helgen kommer jag även att blogga mitt nya scraputrymme så ni får se vad det är jag har pysslat med ett tag ha ha ha...
Blev ganska nöjd faktiskt ;)
 
Kram
 

1 kommentar:

Angelica sa...

Mycket läcker tårta!! Svanarna passar ju så bra som tårtdekoration.
Kenny K stämplar är alltid läckert :)
Ha det gott!