fredag 7 december 2012

Norsk tomte - DT Scrapperra

Tjoho på er, idag är jag på topp då vi ska ha 150 års jubileumsfest på Cloetta ikväll. Ska bli jätteroligt men först tänkte jag blogga gårdagens layout som jag visade hos Scrapperra.
Jag har använt mig av produkter från Maja Design, Prima och Marianne Design.
 
Och när jag skulle fota min layout ville min katt Bailys vara med ha ha ha.... så jag fick muta honom för att få fota ifred.
 


 
För att läsa mer hoppa över till ScrapPerras blogg.
 
Fotona är från en jul för cirka 5 år sedan då jag firade uppe hos min storebror i stockholm och det var en riktigt mysig hjul. Tomten kom pulsande i snön med ljuslyckta. Inte den traditionella röda tomten, utan lite mer grå-brun. När jag frågade lite om det fick jag höra att han var norsk.
 
Nu ska jag börja svira om för kvällen!
Tjingeling!
 
Kram
 

2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Som vanligt en snygg Lo
Hoppas att du hade riktigt kul

Kraaaaaam

Pernilla ~Pillan~ sa...

Jättefin LO. Jag måste komma igång medmina LOs när alla julkort är klara... Att jag aldrgi lär mig att börja i tid ;-). Lät ju fantastiskt med en så stor fest! Hoppas du hade en trevlig kväll. Kram Pillan