måndag 16 juli 2012

Nytt från Marianne D

Marianne Design har släppt en hel rad med helt underbara dies och några av dem har jag lekt med i dagarna.
Min absoluta favorit är cykeln och den har jag använt på två kort här nedan. Papprena är också från Marianne Design. Texten är från K-designs.

Marianne Design has released a whole bunch of wonderful dies and some of them I have been playing with recently.
My absolute favorite is the bike and I have used on this two cards below. The papers are also from Marianne Design. The sentiment is from the K-designs.





Till framsidan har jag använt mig av:
On the front side I have used:

Motiv/Motif: Kenny K

Och på insidan:
And on the inside:




Och här kommer kort nummer två som jag gjorde i en utmaning i facebooksgruppen "En kväll-En utmaning"
Papper och dies från Marianne Design, motiv från Magnolia, text och charms från K-designs.

And here is the short number two as I did in a challenge in the Facebook group 
"One evening - one Challenge"
Paper and dies from Marianne Design, motifs from Magnolia, text and charms from the K-designs.



Papper/Papers: Vintage Journey
Text/Sentiment: K-designs


Kram / Hugs



6 kommentarer:

Sarah sa...

Pretty cards, I like the one with the light house the best but they are all great! I also really like how your not afraid to use a ton of flowers, but they dont take over the card!

~Sarah

Kristina ScrapSalig sa...

Underbara kort, så somriga och läckra! Så kreativt att använda cykeldien tillsammans med Tildorna som du gjort på det nedersta kortet! Snygg färgläggning av motiven och många fina detaljer att vila ögonen på!

Ha en härlig dag!

Kram

Marita Johansson sa...

Underbara kort och väldigt fiiina dies

Kraaam

Anna sa...

Superfina kort!! Så mycket fint på dom alla!! När det gäller dies är det för mig nästan som med stämplar/digis....man vill ha ALLA. :D
Kramis

Oliver sa...

Snygga kort!

Anonym sa...

Det sista kortet är helt klart min favorit!