torsdag 21 juni 2012

MD, KK & KD?

Idag tänkte jag bjuda på en underbar blandning nämligen MD,KK & KD. Papper, dies och spets från Marianne Designs, motiv från Kenny K och textstämplar från K-designs. :)

Today I offer a wonderful blend namely MD, KK and KD. Paper, dies and lace by Marianne Designs, motifs from Kenny K and sentimentstamps from K-designs. :)




Papprena kommer från Marianne Designs nya pappersblock PK9084 La Musique. Underbara papper med musiktema. Dies som jag har använt är huset LR0207,  bladen LR0227, fågelburen LR0146, ramen LR0117 och blomman LR0156. Från K-designs har jag använt texterna Skapad med kärlek och Vad det än är.

The papers are from Marianne Design's new pad of paper PK9084 La Musique. Wonderful paper with the music theme. Dies that I have used the house LR0207, LR0227 leaves, bird cage LR0146, LR0117 frame and flower LR0156. From K-designs I have used texts Skapad med kärlek and Vad det än är....


Blomman i bakgrunden och fågeln har jag skurit ut från en annan papperserie från Marianne Design, Birds and flowers PK9085.

The flower in the background and the bird I have cut out from a different paper series from Marianne Design, Birds and flowers PK9085.



På baksidan har jag maskat in det söta motivet från CS0850 i min personliga stämpel.

On the flip side, I have meshed into the sweet scene from the CS0850 in my personal stamp.



Och jag har ytterligare ett kort med samma kombination på gång men jag har lite kvar att fixa till på insidan. Men i morgon ska jag ha en kurs i att göra sina egna blommor här så ni får nog vänta lite till på det ;)

And I have another card with the same combination again but I have little left to fix on the inside. But tomorrow I have a class in making your own flowers here so you'll have to wait a little longer on it ;)

Kram / Hugs



1 kommentar:

Lotta sa...

Hejsan! Åh vilket snyggt kort! Tokgillar! kram