onsdag 6 juni 2012

Färgkarta med Marianne Design

Jag har dille på färgkartor just nu och ville tipsa om en smidig variant.
Jag har stansat ut dessa underbara ansikten med min Marianne Design die LR0211 och sedan färgat dem med Inca Gold som just den här färgkartan är gjord för. Sedan satte jag fast en öljett och hängde dem på ett kulband. Klart! 
Visst är det smidigt?

I have craze on the color charts right now and wanted to show you a smooth variation. I've punched out these gorgeous faces with my Marianne Design die LR0211 and then colored them with Inca Gold that is just what this this color chart is made for. Then I fixed an eyelet and hanging them on a kulband. That's it! 
Is it not convenient?


På baksidan har jag skrivit namnen på färgerna och nummer.

On the flip side, I have written the names and numbers of colors.


Tycker det blev ganska snyggt!

I think it was pretty neat!


Kram / Hugs


2 kommentarer:

Iffa ...... sa...

jag skulle inte klara mig utan alla mina färgkartor. Dock är inte min i närheten så snygg som din =)Kanske får förnya den lite i sommar,hihi.
Snygg die du använt!!
Trevlig helg!
Kram Iffa

Marita Johansson sa...

Men wow hur snyggt var inte det där