lördag 7 april 2012

Gästar hos ScrapPerra idag...

Fick frågan från ScrapPerra om jag ville göra ett gästinlägg så att deras bloggläsare skulle få ett ansikte på designen bakom K-designs, det vill säga mig :)
Och även dela med mig lite inspiration gjort med de två nya kollektionerna.
Och detta bjöd jag läsarna på idag, en layout och ett kort.
Besök gärna ScrapPerras blog för att se ursprungsinlägget.

Was asked by ScrapPerra if I wanted to do a guest post so their blogreaders would get a face on the design behind the K-designs, that is me :)
And also share with you some inspiration made ​​with the two new collections.
And this is what I show the readers today, a layout and a card.
Please visit ScrapPerras blog to read more.

Layouten gjorde jag på pappret Vintage Stone från Old Times.
Som dekorationer: Tim Holtz stämpel och metallhållare, Magnolia swirlsdie, swirls från Prima, knappar, ostduk och en egengjord blomma.
På bokstäverna har jag gnuggat på grön IncaGold. ( en jätterolig produkt som jag måste ha fler färger av)

The layout I made on paper Vintage Stone from Old Times.
As decorations: Tim Holtz stamp and metal holder, Magnolia swirlsdie, swirls from Prima, buttons, cheesecloth and a hand-made ​​flower by me.
In the letters, I rubbed green IncaGold. (A really fun product that I have to have more colors of)



Och från kollektionen Summer Splash så använde jag Together som är samlingsarket för hela kollektionen.
Just detta papper heter Pink Waves.

And from the collection Summer Splash, I used Together, the collection sheet for the entire collection.
This particular paper is called Pink Waves.


Motivet är en Some Odd Girl och texten kommer från Pysselmakaren.

The motif is from Some Odd Girl and the sentiment from Pysselmakaren.


Jätteroligt att göra gästinhopp hos andra och sänder ett stort tack till Scrapperra för att ni bjöd in mig.
Får aldrig nog av att visa upp mina nya papper ;)
På återseende.

Great fun to make guest appearances in others blogs and sends a big thank you to Scrapperra for inviting me.
Can never get enough of to show off my new paper;)
See you soon.

Kram / Hugs




Inga kommentarer: