söndag 12 februari 2012

Kenny K Challenge #80 - Red Hearts

Hej mina vänner. Här i bloggen har det varit tyst  i en vecka på grund av att jag dragit på mig inflensan. Inget roligt men nu är jag på bättringsvägen. Och eftersom det är söndag idag så är det dags för en ny utmaning hos Kenny K Krafty Girls Challenge blogg. Och den här gången ska vi ha med tre röda hjärtan på våra alster.
Och veckans sponsorer är...


Hello my friends. Here in the blog has been quiet for a week because I pulled on meinflensan. Nothing funny but now I'm on the mend. And because it's Sunday today, it'stime for a new challenge with Kenny K Krafty Girls Challenge blog. And this time we will have three red hearts on our work.
And this week's sponsors are ...


Med 5 valfria digisar / With 5 digi of winners choise.


med 2 valfria set digitala papper / with a wonderful 2 digital paper sets of the winner's choice!

Och här kommer mitt inspirationskort.
And here´s my inspirations card.




Och missa inte alla fina alster som mina DT kollegor har skapat som inspiration.
Och don´t miss out on all my DT friends wonderful inspiration at the blog.

Kram / Hugs


2 kommentarer:

Anna sa...

Vilket underbart kort :)Motivet är så himla fint målat!
Hoppas du snart mår bättre.
Kramis

Stephi sa...

underbart...urhärligt!