onsdag 21 december 2011

K-design Vinnare / Winners

Japp, ni läste rätt. Jag har nämligen i smyg pratat med mr inlink och bett honom dra två vinnare eftersom ni är så många goa människor som ville vara med i min Candy. Och i natt drog han dessa två...

Yep, you read that right. Because I've secretly been talking with Mr. Inlink and asked him to draw two winners because you are so many wonderful people who wanted to be in my Candy. And last night he pulled those two ...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Den första vinnaren är /The first winner are...
*
*
*
*
*
*
*
*
Arjette!

Grattis / Congratulation!

*
*
*
*
*
*
*
*
Och den andra vinnaren blev / And the second winner are...
*
*
*
*
*
*
*
*
Spännande? / Exiting?
*
*
*
*
*
*
*
*
MiaKL

Grattis! / Congratulations!

Om nu ni båda kan höra av er till mig med adresser så ska jag få iväg era vinster så fort som möjligt, då jag själv ska åka och hämta dem idag. ;) Och så hoppas jag få se lite vad ni hittar på med dem ;)
Maila mig era adresser till
kattiz78 @ hotmail.com

Now if both of you can contact me with your addresses and I'll get off your winnings as soon as possible, I will go and pick them up today. ;) And so I hope to see a little what you do with them;)
Email me your addresses to
kattiz78 @ hotmail.com

Om inte vinnarna hör av sig till mig innan 27 december, drar jag nya vinnare. :)

Och till sist vill jag tacka er alla för det enorma stöd och gensvar jag fått med min papperskollektion. Längtar till januari då jag hoppas få se dem spridas ;)
Och jag hoppas verkligen att intresset fortfarande finns då för jag kan säga att kollektion nummer två håller redan på att växa fram och jag hoppas att jag ska kunna ha möjligheten att släppa dem så småning om...

And finally, I thank you all for the tremendous support and response I received to my paper collection. Can hardly wait until January when I hope to see them spread ;)
And I really hope that the interest is still there then, I can say that collection number two is already emerging, and I hope to be able to have the ability to show/sell them eventually.

Kram / Hugs

12 kommentarer:

Cornelia sa...

GRATTIS till vinnarna!

Marita Johansson sa...

GRATTIS till vinnarna

Anonym sa...

Grattis grattis...

Rozzan sa...

jag är Glad för er som vann! Grattis!! Ledsen för mig själv...men väntar med stor spänning på att kunna investera i lite nya papper av din kollektion:-)

christine sa...

Grattis till er!!!!!

Åsa sa...

Grattis till vinnarna och GOD JUL! ♥
Jul-kramar
Åsa

arjette sa...

Oooohhh I've won!!!!! Thank you sooooo much!!!!! I'l send you an email!!! Thanks!!!!!!

gr. arjette.

Stephi sa...

Grattis tjejer!!

Jenny sa...

grattis till vinnarna!! längtar tills januari när man kan köpa dessa häftiga papper=)

Anna sa...

Grattis tjejer!!
Ser fram emot att kunna köpa dessa papper :)
GOD JUL
Kramis

Tinto sa...

Grattis till vinnarna! Verkligen otroligt snygga papper! :D

Pillan sa...

Stort Grattis till vinnarna!!