söndag 27 november 2011

Sammanfattning av årets Scrapfeber hos Magdas

Eftersom jag är lite osäker på vilka bidrag jag bloggat så gör jag en sammanfattning av mina 12 bidrag till Magdas Scrapfeber. Hoppas ni orkar med dem alla ;)

Since I am a little unsure of what contribution I blogged and I'll do a summary of my 12's contribution to Magda Scrapfeber. Hope you can cope with them all ;)

Utmaning / Challenge 1 - Skissutmaning / Sketch challenge


Utmaning / Challenge 2 - Inspireras av bilden / inspired by a picture


Utmaning / Challenge 3 - Julkort i annorlunda färger / Christmascard in different colors.


Utmaning / challenge 4 - Färgstänk / colorsplash


Utmaning / Challenge 5 - Julkort i annorlunda former / Christmascard in different shapes


Utmaning / challenge 6 - Scraprecept / Scraprecipe


Utmaning / challenge 7 - Utmaningskväll / challenge evening


Utmaning / challenge 8 - Minialbum




Utmaning / challenge 9 - Använd kuvert / use envelope


Utmaning / challenge 10 - Monokromatisk jultag / Monochromatic christmas tag



Utmaning / challenge 11 - Scraplift



Utmaning / challenge 12 - Jul altrat / Christmas alter



Och nu undrar jag så klart vilken som är din favorit?

And now I wonder, of course, which one is your favorite?

Kram / Hugs


4 kommentarer:

Christin aka Umenorskan sa...

Oj vad mycket snyggt du har gjort. Favoriten är nr 5. Ses om en vecka.

Stephi sa...

men du...WOW! Vilka fina läckra speciella Los, kort och alter du visar upp! Du är så himla kreativ, tycker om det du göra så mycket!
Kram Stephi

Anna sa...

Såå mycket fint och hur ska man kunna välja en favorit??:)
Jättesvårt....men jag tror det får bli nr 10 :)
Kramis

Carina sa...

Ohh herregud vad du skapat mycket fint.Är så imponerad av dig!