fredag 11 november 2011

Mitt första minialbum / My first minialbum

Jag har aldrig vågat testa förut att göra ett minialbum men nu när det var en utmaning där man skulle använd kuvert i Magdas Scrapfeber så gav jag mig på att testa...
Så jag har gjort en minialbum för mina favorit recept.

I have never dared before try making a mini album, but now that it was a challenge where you would use the envelopes in Magdas Scrapfeber so I tryed it out ...
So I made a mini album of my favorite recipes.
 


Insidan / Inside

'

Detta var jätteroligt så det kommer att bli fler...

This was so much fun to do these, so I will do more of them.

Kram / Hugs

2 kommentarer:

Anna sa...

Vilket fint album, hur gulligt som helst!!
Kramis

Marita Johansson sa...

Jättefint album.
Ser att du har möblerat om i bloggen.
Kanonsnygg header, den gillar jag
Trevlig helg