söndag 9 oktober 2011

Svensk Scrapbookings Födelsedags CC

Ni har väl inte missat att Svensk Scrapbookings Födelsedagscrop pågår med massa roliga utmaningar?
Och mina alster till den kommer jag att visa några dagar framöver ;)
Och börjar idag med ett kort och en layout gjorda efter skisser.

Right now celebrating one of the largest forumen in Sweden its 5 anniversary with a big cyber crop and my work to all these wonderful challenges, I will show now for a few days. And begins with a card and a layout designed after sketches.



Ett enkelt kort med rutor och min favorit fjärilen från Marianne Design.

A simple card with boxes, and my favorite butterfly by Marianne Design.



Såg direkt på skissen vilket foto jag ville använda :) Rivit papper, mistat och dekorerat med ett motiv från Skogstokiga och knappar som jag stansat ut med LR0188 från Marianne Design och glossat.

Looked directly at the sketch and saw which photo I wanted to use:) torn papers, mist and decorated with a motif from Skogstokiga and buttons that I punched out with LR0188 from Marianne Design and used Glossy om them.

Och i morgon kväll kommer jag att dra TVÅ nya vinnare på min födelsedagscandy då ingen av dem som vann hört av sig på 6 dagar nu och så det är dags...
Så kika gärna förbi då igen ;)

And tomorrow night, I will draw two new winners on my birthday candy when none of them who won has contacted me on six days now and so it's time ...
So look back again;)

Kram / Hugs