tisdag 18 oktober 2011

Scrapptorgets CC Utmaning 5

Femte utmaningen hos Scrapptorget heter dekorera mera och det är inte med vilka dekorationer som helst utan alla ska vara egengjorda!!!
Så jag dekorerade med mina egengjorda blommor, virkade en egen spets ( he he he jo jag kan väl inte direkt virka men det blev inte såååå illa iallafall...), stansade ut med en dies från Tim Holts, en Martha Stewardstans och fågelburen från Marianne Design. Pärlorna gjorde jag själv med mina svarta pearlmaker.

The fifth challenge of Scrapptorget CC called decorate more and it is not with the decorations whatsoever but everyone should be self-made!

So I decorated with my own artificial flowers, crochet my own lace (he he he yeah I can not exactly crochet but it was not sooo bad anyway ...), punched out with  dies from Tim Holt, a Martha Stewart Punch and bird cage from Marianne Design. The beads I made myself with my black pearl maker.


Kram / Hugs

2 kommentarer:

Lotta sa...

Åh vilken snygg LO!!! Helt underbar!!

Och tack för godiset som kom fram idag! Jag slängde mig på foamet och har redan färglagt fru högmod. :)

Kram Sandra

Unknown sa...

Vilket snyggt KO
Kram Elin