fredag 14 oktober 2011

Månadstävling Oktober hos Scraptorget

Hittade en rolig utmaning hos Scraptorget där man skulle dekorera eller vika en ask och hålla sig till färgerna svart, lila, grönt och orange och jag passade på att använda en av de underbara boxarna från Scrapboxing jag köpte i Karlstad hos Slöjd detalj.
Jag gjorde ett tittin hål och dekorerade även insidan med en flygande häxa..
Båda motiven är från Some Odd Girl och är diggisar.

Found a fun challenge at Scraptorget where I would decorate and fold a box and stick to black, purple, green and orange and I took the opportunity to use one of those wonderful boxes from Scrapboxing I bought in Karlstad in Slöjd detalj.
I made a tittin holes and decorated the inside with a flying witch ..
Both subjects are from Some Odd Girl and is digi.
 

Blommorna har jag färgat in själv med mist för att få rätt färger. Och för att se insidan så öppnar jag boxen lite upptill...

The flowers I have stained/colored myself with mist to get the right colors. And to see better inside I open the box up a bit ...




Kika gärna in här och var med du också.
Natti natti, nu ska här sovas för i morgon får jag besök av min körskolelärare som ska få en privatlektion i scrapbooking ;) Lustigt att jag får in så många andra i detta beroende också ha ha ha...

Take a look here and be with you too.
Nighty Nighty, now I´m gonna slept for tomorrow, I get a visit from my DRIVING INSTRUCTOR who will receive a private lesson in scrapbooking :) Funny that I get so many others in this dependence also ha ha ha ...
 
Kram / Hugs

3 kommentarer:

Carina sa...

Underbar:)
Trevlig Helg!!
Kramis

Unknown sa...

Super snygg!!
Trevlig helg Elin

Stephi sa...

snyggt, kollade det ovan med..oxå så fint. Fasen av du arbetar på. så himla kreativ. Själv kämpar jag på för att hinna göra alster som ska visas då jag ska på semester. Ang mitt kort så fann jag nåt likande hos fruarna lilja, Milo nu, men sen hiottade jag ej det igen så jag gjorde ett eget. Jag ska sätta i hop en mall på mitt och på alal lösa delar så skickar jag den till dig.