onsdag 12 oktober 2011

Fler alster till Svensk Scrapbookings CC

Här kommer de sista alstren jag gjorde i helgen till Svensk Scrapbookings CC.
Först ut en Lo där man skulle använda 5 kort på.

Here comes the last things I did this weekend to Svensk Scrapbookings CC.
First up a layout where we had to use five photos.




Sen gjorde jag en layout efter skiss som jag tyvärr inte blev riktigt nöjd med men så är det ibland....

Then I did a layout of a sketch which I unfortunately was not really happy with but that´s life ....


Och så två julkort jag gjort efter skisser...
And so two Christmas cards I made ​​after sketches ...



Jag har ett kort till som jag gjort men jag har glömt att fota insidan och vill helst visa det samtidigt men den som väntar... ha ha ha...

I have another card that I made but I forgot to take pictures of the inside and would rather view it at the same time ...

Kram / Hugs


1 kommentar:

Ziro sa...

Vilka fina alster! LO:n på chokladfabriken är helt underbar! Man blir chokladsugen! :)