onsdag 12 oktober 2011

DT Phunny Face: WeddingCake / Bröllopstårtan

Idag bloggar jag en bröllopstårta hos Phunny face med motivet "Bröllopspar".
Tårtan är en "istället för ett kort" projekt som jag hoppas både brudpar och givaren ska gilla
 ( jo jag frågade först om det var ok att göra alternativ till kort)
Kan säga att det gick åt ganska mycket blommor och pärlor ha ha ha...
Grunden är två runda askar jag vek i cardstock och som går att öppna.
Kika gärna in i Phunny Face blogg.
Nog pratat, här kommer bilderna.

Today I blog a wedding cake in Phunny face blog with the stamp "wedding couple".
The cake is a "instead of a card" project that I hope both the weddingcouple and the donor should like.
(Yes I asked first if it was ok to make an alternative to a card)
Can say that it went pretty much flowers and pearls ha ha ha ...
The basis is two round boxes, I made of cardstock and that can be opened.
Please look into the Phunny Face blog.
Enough talk, here are the pictures.










Tack för titten och hoppas ni gillade min tårta.

Thanks for stopping by and hope you liked my cake.

Kram / Hugs



6 kommentarer:

Carina sa...

Wow, urläcker och supersnygg:)
Kramis

Anna sa...

Gud, så häftigt. Dom kommer garanterat bli glada för denna skapelse :)
Ha det gott
Kram

Lotta sa...

Men wow! vilken tårta!! Supersnygg! Kram

Marita Johansson sa...

WOOOW hur läcker var inte denna skapelse.
Så jäklans snygg

Maria sa...

Wow vilket vackert alternativ till kort!! Man kan inte annat än älska denna tårta!
Ha det gott!
Kram Maria

Tjocka tanten sa...

Underbar, vilket arbete! Blir ju sugen på att gifta mig om korten är så vackra:)