söndag 4 september 2011

Vinnaren / Winner

Japp, nu har jag varit inne på inklinks och åtgärdat den lilla ruta jag missat att kryssa i så nu är vinnaren automatiskt dragen....

Now I have checkt  inlinks and discover that I did it a little misstake but now it´s fixed and inlinks has choosen the winner who is...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 Nummer 37, ett stort grattis till Sandra.
Maila mig adress till kattiz78 @ hotmail.com (utan mellanslag) så kommer din vinnst på posten :)

Number 37, a big congratulation to Sandra.
E-mail me at kattiz78 @ hotmail.com and I will send you your price. :)



STOOOOORT tack till er alla som ville vara med och fira min födelsedag! Men misströsta inte, det finns mer att fira snart. Följarräknaren står på 99 och självklart vill jag fira när jag når 100 :)
Och kanske har jag något mer att fira i morgon ;).... men det återstår att se då.

BIIIIIIG thanks to everyone who wanted to celebrate my birthday with me! But do not despair, there is more to celebrate soon. My followers counter stands at 99, and of course, I celebrate when I reach 100 :)
And maybe I have something more to celebrate tomorrow;).... but it remains to be seen then.

Kram / Hugs

7 kommentarer:

Marita Johansson sa...

GRATTIS Sandra

Desirée-ScrapDees sa...

congrats to Sandra and thanks for giving us this chance!

Tussling sa...

Grattis Sandra

Miss Sophie scrappar sa...

Grattis Sandra!

Cornelia sa...

Stoooort GRATTIS till Sandra! Turgumman... *S*

Anonym sa...

Grattis Sandra! Jag försökte ju övertala datorn att 17 var ett bra nummer, men den måste visst ha hört lite dåligt, fniss...
I alla fall grattis igen.

Annelie sa...

Grattis Sandra!