fredag 16 september 2011

DT Scrapbutiken : Barn Lo

I det nya DT kitet jag fick i veckan låg en ordentlig utmaning till mig. Då jag inte har några egna barn så scrappar jag sällan layouter med barnpapper.
Men då jag fick två sånna papper så kommer min första här ;)
För att se denna månads kit tittar in på Scrapbutikens blogg.

In the new DT kit I got this week was a real challenge to me. Since I have no children of my own  I rarely  do layouts with kids paper.
But when I got two paper with that team I had to try so here´s my first ;)
To see this month's kit check Scrapbutikens blog.




I morgon visar jag och Stephi ett gemensamt inlägg med en spännande utmaning så titta gärna tillbaka då.

Tomorrow me and Stephie a joint post with an interesting challenge so please check back then.

Kram / Hugs


1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Den blev ju hur fin som helst