söndag 4 september 2011

Designats CC - Färgutmaningen / Colorchallenge

Andra utmaningen hos Designat som jag gav mig på är en färgutmaning där vi ska inspireras av färgerna orange, grön och ceris/rosa. Jag har valt att altra en burk hundgodis som grannen hund ska få i morgon.

Second challenge at Designat that I tryed, is a challenge where we will be inspired by the colors orange, green and cerise / pink. I have chosen to altra a can of dog treats as a neighbor dog will get tomorrow.


Baksidan / Backside



Nu hoppas jag bara på lite tur och förhoppningsvis hinner jag med lite fler av utmaningarna i veckan.

Now I only hope for some luck and hopefully gives me a little more time to try some of the other challenges this week.

Kram / Hugs

2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Ahhhhh vilken ursnygg hundgodisburk

Desirée-ScrapDees sa...

oh how beautiful!