tisdag 5 juli 2011

Grattis Jonny & Carro!

För ett par helger sedan var jag och gratulerade min bror och hans tjej då de båda fyllt 30 år. Men jag tycker det är så svårt att hitta på vad man ska ge dem så jag löste det med en hemlig aktivitet ;) Men för att göra gåvan lite roligare så gjorde jag en byst med en tag. Och den kommer här...

A couple of weekends ago I was congratulating my brother and his girlfriend when they both reached the age of 30 years. But I think it's so difficult to find out what to give them so I solved it with a secret aktivety :) But to make the gift a little more fun, I made a bust with a tag. And it is here ...




Tagen har jag stämplat med mina Steampunks stämplar från Vilda Stamps.

The tag I stamped with my Steampunks stamps from Vilda Stamps.




Stort grattis Jonny & Carro!

Congratulations Jonny & Carro!

Kram / Hugs

6 kommentarer:

Terés sa...

Åh så läckert!!!

onkis sa...

Den är riktigt snygg,t.o.m jag blev nyfiken på va dom fick :)

Unknown sa...

Soper läcker,
hur snygg som helst.
Kram Elin

Cath. sa...

Galet snygg! Vilken fin "iväntan på rätta presenten"-gåva!
Kramar!

Marita Johansson sa...

Wow wow vad snygg den är.
Liiite nyfiken på presenten är man ju.

Stephi sa...

jättehäftig korsett! Men du...det är så mörka bilder... försöker du dölja ditt slarv *skrattar*
Nä skämt å sido lite svårt att se men det jag ser är urhäftigt!