fredag 1 juli 2011

DT Scrapbutiken - Vattnat blommorna?

Vet inte riktigt vad det är men har lite svårare att sitta inne och scrappa, känns som om värmen får inspirationen att infinna sig...
Så det var ett tag sedan jag bloggade, men jag är kvar, tar bara lite "ledigt" när det är för varmt då det blir som en bastu i mitt pysselrum och hoppas ni har lite överseende med detta ;)
Men här kommer dagens inlägg hos Scrapbutiken.
Idag blev det en vattenkanna efter en mall jag hittade i senaste (tror jag) Magnoliatidningen.
Pappret kommer från Fancy Pants, fjärilen är en MS punch jag köpte vid mitt senaste besök i butiken.


Sen håller jag på med ett litet, ganska privat projekt så några taggar kommer att dyka upp här och den första kommer här...


Ha en skön sommarhelg!

Kramar

5 kommentarer:

Sandra sa...

Jättesöt kanna!

Ha en härlig helg!

onkis sa...

Gisses vilken söt vatten kanna,
den gillade jag.
Ha en bra dag!!

Marita Johansson sa...

Underbar kanna

Stephi sa...

jättefint!
jag tror att alla lämnar forum och allt vad det heter när värmen kommer. Men till hösten sitter vi här och ugglar igen vid våra datorer! Ha en fin sommar, kram stephi

Carina sa...

Så fin vattenkanna.Är stum av beundran!