torsdag 21 juli 2011

DT Phunnyface: Boxcard

Idag visar jag mitt första boxkort för Phunnyfaces. Och det var ett klurigt kort att dekorera då det var vääääldigt mycket yta att dekorera. Så därför lät jag utsidan vara näst intill odekorerad förutom locket. Papprena är Tim Holtz och motivet PinupSara.
Taggen är ett recept på livslång kärlek som jag tyckte passade in i temat kärlek, och kommer från Skogstokiga.


På insidan har jag använt diverse textstämplar och motivet Längtan, Hett par och The wourld in your hands.
Fjärilarna är MS, Spellbinders och en stickers. Stora blomman har jag gjort själv med hjälp av två stansar från McGills.



För fler bilder besök gärna PhunnyFaces blogg.

For more pictures please visit Phunnyfacec blog.

Kram / Hugs

3 kommentarer:

onkis sa...

Gisses vilken snyggt bokkort!!
Härliga dekorationer.

Marita Johansson sa...

Wow så supersnyggt det blev.
Så mycket fint att titta på

Stephi sa...

oj va snyggt!! Vilken sjysst brutta!