söndag 19 juni 2011

MidsommarCrop hos Svensk Scrapbooking

Idag har jag hunnit med några alster till Svensk Scrapbookings Midsommarcrop, närmare bestämt 4 st ;)
Först ut är en Lo efter en skiss, och jag tog även tillfället i akt att plocka fram mina nya kit från Mollys Scrapbooking som jag tidigare inte hunnit testa.
De två "mönsterpapprena" är i själva verket förpackningar som blommor och bilder kom i från Shabby chick paketet i maj. Fotot är från förra årets fotosafari i trädgårdsföreningen :)





Så släng inte vackra förpackningar, det kan ju återanvändas till annat ;) Dessa kommer från Pink Paislee och Prima.


Min andra Lo gjorde jag efter temat sommarkärlek som också skulle finnas med i rubriken.
Även här har jag använt mig av Mollykitet. Fotona är från sama fotosafari som ovan men här har jag fotat ett riktigt kärleksträd där förälskade har ristat in sina initialer...

Och jag kände att jag ville trycka lite extra på kärleken och då passade Phunnyface stämpel "Hett par" bra ;)



Det tredje alstret blev ett inbjudanskort till sommarfest. Mer material från Mollys kit och en digistämpel från Ticklet Pink Stamps då jag försökt få till lite Steampunkskänsla (mitt första försök)




Fjärde alstret blev en midsommarstång. Tre olika Magnoliastämplar fick vara med och en väldans massor av blommor gick det åt till att binda kransarna ha ha ha...



Den sitter fast på locket till en låda.


Detta var allt jag hann med idag och i morgon så är det dags för DT-träff inne på Scrapbutiken så nåt ska jag väl hinna skapa.
Men nu önskar jag er en god natt.
Kram

3 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Oj vad du har hunnit med mycket.
Två underbara LO:n och ett jättecoolt kort och inte minst din urtjusiga midsommarstång.
Jag säger bara wow

Carina sa...

Ja du har verkligen hunnit med mycket , jätttefina allihopa. Gillade midsommarstången:)
Kramar

Carina sa...

Hej!
Får tacka så mycket för den ljuvliga Kenny K stämpeln.Blev så glad!
Så mycket fint du gjort.Steampunk killen är bara för underbar.
Kram!