måndag 6 juni 2011

Igår bloggade jag... DT Phunny Face

Igår visade jag detta studentkort på Phunny Faces blogg. Jag har äntligen kommit ner bland de sista studentkortena för i år, tror det är två kvar nu ;)
Papprena är från Maja Design, blommorna från Wild Orchid, bandet köpte jag i Mexico och swirlen av en vän :) Texten är Bildmålarna.


Motivet är Kvinnlig student som jag färglaggt med mina Copics.


Insidan med mer Maja Design papper.

Under kvällen / morgondagen kasnke jag kan visa det jag pysslat med under nästan hela ledigheten då jag börjar närma mig slutet :) äntligen.....

5 kommentarer:

Päivi sa...

Härligt kort som vanligt! Och du: Grattis till Kenny K DT platsen! Jag såg och förstod på en gång att du skulle vara med ;o)

Ha det bäst!

Marita Johansson sa...

Underbart kort

Sandra sa...

Härligt kort!!
Spännande att få se vad du pysslat med!

Ha de gott!

Oliver sa...

Jätte fint kort!

Ha det SUPER bra!

/Oliver

Unknown sa...

Super snyggt,
gillar student tjejen
Kram Elin