tisdag 3 maj 2011

Idag visar jag byrån för Phunny Faces

Har lekt lite med mina tre olika val av färgläggning som jag har hemma, Copic, distresser och Promarkers.
Det blir lite olika resultat men jag har försökt hålla mig till samma färgval.
Kändes att det var länge sedan jag testade de andra alternativen men det var riktigt roligt att leka lite...


Och självklar har jag gjort något med den söta älvan som heter "Längtan"


En altrad byrå som jag fick en beställning på efter att jag altrat en tidigare. Medrespekt för den som ska få den har jag suddat ut hennes ansikte men annars är det ett foto på mottagaren i ramen :)
Och i lådan gömmer sig "Pinup Sara"


På ena sidan satte jag henne tillsammans med lite blåbärskvistar från skogstokiga.


På andra sidan sitter en grattisstämpel och utstansade blommor.


Och på baksidan, mottagarens namn :)


Denna byrå är så rolig att altra så det får nog bli någon mer... (he he he, framförallt eftersom det står en till i garderoben )

Kram Kram

4 kommentarer:

Carina sa...

Läcker och jätte kul att se resultatet av jämförelsen med färger.
/Kramar Carina

Unknown sa...

Så fin byrå!!
Jätte söt stämpel.
Kram Elin

Sandra sa...

Superhärlig byrå! Fina färger!
Pin-upan i lådan är ju en underbart häftig detalj!!

Du har något att hämta på min blogg om du vill :)

S

Marie sa...

Vilken rolig och personlig present att få, tror jag kommer att uppskattas.
Kram!