tisdag 26 april 2011

Två LO i gult till Scrappiz CC

Inte ofta som jag scrappar i gult men det gick en av utmaningarna ut på under Scrappiz Påsk Crop och då jag hade bilder så att det blir ett dubbeluppslag så blev de två lo:s i gula färger :)
Och jag har denna gång scrappat om de duktiga städerskorna som fanns på hotellet i Mexico som varje dag skapade någon fin figur av handukarna på rummet.

Blommorna har jag gjort själv :) och pappret har jag distressat med pappret från min andra lo över fär att få de gula kanterna.



Här kommer det papper som jag stansat med en MS punch och sedan distressat över den andra lo:n :)




Kommer fler av mina bidrag under dagarna som kommer men vill ju inte visa allt på en gång ;)
Natti natt!

1 kommentar:

Carina sa...

Vad läckert både med gult och att dom gjorde figurer av handdukarna. `Dina Lo´s är super:)
Kramar Carina