onsdag 9 mars 2011

Svensk Scrapbooking Mässa och träff 5-6 mars 2011, del 3

Nu till shoppingen under helgen, för det hann jag med en del he he he...
Jag köpte mest papper.
Bland annat Maja Design....

Glitz Design och ett paperpad från DWCV tror jag det heter?


Bo Bunnys såklart...


Och lite andra märken...


Lite Cardstocks och annat glittrigt...

Paperclay, folder, spets, ny die, glossy, stämplar från Vilda Stamps och Kenny K, dubbers, alfabet.


Men jag köpte flera papper, crackle paint, alfabet, distress stain och en mist som inte finns med på bilder :)
Mej jisses så jag shoppade! Och såååå roligt det var :) Så fort jag kommer hem från Mexico börjar sparandet inför först det årliga Magnoliabesöket i sommar, sen till oktobers träff och mässa.
Längtar redan :)

Jag deltog i ytterligare ett par utmaningar bland annat en kortskiss med många fina bidrag.


Här är mitt bidrag, som faktiskt kom in på andra plats :) Wooohooo!


Använde mig av papper ur mitt nya paperpad som jag bara älskar!



Och i pris fick jag dessa underbara stämplar från Stämpelkällaren.


Ska bli kul å testa färglägga dem :)

Ja, som ni kanske förstår så har vi haft väldigt roligt! Arrangemanget var helt perfekt!
Jo, jag saknade väl en lite detalj sedan förra gången... och det skulle väl vara desserten efter middagen ;) ha ha ha....
Stort tack till Helena och Micke med team, butiker och deltagare som gjort helgen till det den var!
Kramen!


4 kommentarer:

UlrikaT sa...

Gratulerar til 2:a platsen! En välförtjänt vinst! Snygga stämplar du vann.

Päivi sa...

Grattis till andra plats vinsten! Snyggt kort!

Oj vad du shoppat ;o) Själv bor jag helt fel för såna roligheter :o)

Kul att du är med på min bloggcandy!
Ha det bäst!

Anonym sa...

Grattis

Så läckert kort inte konstigt att du kamma hem en vinst. Nästa gång bara måste jag med. Håller redan utkik efter datum. Hoppas bara det inte blir på Kais födelsedag.

Sofia Eriksson sa...

Så snyggt! Har ju förmånen att ha sett det live, och det var riktigt snyggt!!
Haha, jag saknade också dessert efter middagen! Kunde ha bytit ut underhållning mot dessert faktiskt. hihi