tisdag 8 mars 2011

Hero och egen bakgrundsstämpel

Igår när jag kom hem så låg det två, nya härliga stämplar i lådan
och dem började jag färglägga direkt.
Dessutom kom jag på vad jag skulle göra med delar av gummi som jag
klippte bort från mina inköp i Karlstad. Och jag blev överraskad av resultatet.


Jag plockade bort foamet på gummit, klippte till bitar efter tycke och
fäste dem på ett nytt foam.


'
Voaila! Resultatet blev över förväntan :)



På kortet har jag inte använt några mönsterpapper utan bara stämplat själv.

Och visst är hon väl härlig? Så rolig att färglägga!



Kortet har jag gjort till min granne som tagit hand om mina kissar när jag
var i Karlstad i helgen. Hon är verkligen min hjälte!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Wow! vilken fräck ide!!! Blev ju hur bra som helst! Och vilket bra sätt att återvinna :)
Kortet blev ju hur coolt som helst!
S

Unknown sa...

jätte fint kort, gillade iden med din egen tillvekade bakrund, fräckt!!
Kram Elin