fredag 7 januari 2011

Inspirationskort till min första kortkurs

Nu har jag haft mitt första homeparty med korttillverkning och det var jätteroligt, tror deltagarna tycke likadant ;) för de vill att jag ska komma tillbaka snart igen och det är alltid kul att höra. Till kursen hade jag köpt lika startpaket till alla deltagarna och själv gjort några inspirationskort med samma material.
Så dem vill jag bjuda på idag. Först ut är ett med Kenny K motiv.





Sen gjorde jag ett lite enklare kort med en härlig stämpel man klarar av årets alla högtider på en gång...


Sen ett kort som blev till av ett misstag när jag skar sönder kortstommen, men det blev ju bra ändå.


Insidan


Hade ett kort till men det kan jag inte visa ännu, är ett gäst DT bidrag, men mer får ni veta i februari ;)
Och så lite bilder från kvällen...





Var verkligen jätteduktiga tjejer!

Så vill man ha ett homeparty med kurs i kort och scrapp så vet jag nu att det är något jag fixar :)

2 kommentarer:

Stephi sa...

men vilken rolig idè att ha ett sånt party! Vilket fint Kenny K kort du visade dem! Och oj vad många stansar du har...

Kattiz sa...

Ja, blir lite att släpa på när man ska hem till någon annan men det gick bra. Och jo, har samlat på mig en hel del stansar ha ha ha, och fler vill jag ha ;)