söndag 7 november 2010

Sexigt värre ;)

Fick ett tips häromdagen om en tillverkare av UNDERBARA digitalstämplar! Surfade dit och köpte några direkt. Inte dyra alls, 3 dollar styck som blir i svenska kronor ca 21...
Och det var de verkligen värda!
Vad tycker du?





Och så coola julstämplar hade de med... eller vad sägs om den här tjejen?





Nyfiken på var jag hittade dem?
Surfa in på sidan genom att klicka på rubriken :)


Imorgon söndag är det dags för ännu en scrapträff på Cloetta, ska bli jätteroligt. Allt står packat i hallen och klockan står på ringning så nu är det bara att gosa ner sig bland kuddarna och invänta morgondagen.
Natti natti!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stämplarna är jättecola. Klustret med blommor och pärlor mm är superfint. Hoppas ni får kul idag. Själv längtar jag till december så jag kan komma och hälsa på er...

NHL sa...

Läckert! Både stämplar och korten! :-)

Kattiz sa...

Tack för berömen :)
Ja, ser också fram emot decemberträffen, Lalla frånBildmålarna kommer ev. att vara med och visa en liten nyhet också :) Vi hade det lika härligt som det alltid är på träffen idag. Skapades hejvilt!
NHL- du bodde väl också i Linköping? Kanske ochså vill vara med någon gång?

Annika K sa...

Jätteläckra stämplar!! Jag har också köpt mig några stycken nu!