fredag 27 augusti 2010

Sälja kort på loppis

Söndagen den 5 september så ska jag stå i Ljungsbros folkets park på loppisen och sälja saker. Tror jag ska testa att ta med en korg med kort också. Loppisen är öppen mellan 10-15 och är inomhus (som tur är)
Ska bli kanonroligt, synd att jag ska vara borta hela nästa vecka (kursdags Runö)så blir inte så mycket tid att skapa nytt. Men gissar att fredag och lördagskvällen kommer att tillbringas vid scrapbordet ;)
Men jag har ju skapat lite som jag inte laggt ut i bloggen ännu, så det kan jag ju lägga ut under veckan :)

Känner att det är dags för en bloggcandy nu också, så håll utkik i helgen så dyker det upp....

/Kattiz

2 kommentarer:

Isadory sa...

ååhh.. vad kul att stå på loppis.
Synd att dom inte har såna där jag bor, jag hade varit förste person att anmäla mig hihi.

Lycka till med försäljningen snäckan.

Cheers Isadory

Åsa/asamia sa...

Å vad roligt med loppis, hoppas du säljer bra!
Kul att få kika in i ditt pysselrum, alltid så kul att se andras förvaring och färger.
Tack för titten!