söndag 20 juni 2010

Midsommarcrop - bidrag 1 och 2

Just nu pågår för fullt en midsommarcrop på svensk scrapbooking och här kommer mina två första bidrag dit.


Första tävlingen jag gav mig på handlar om att göra ett eget bokmärke med bokstäver...massor av bokstäver så det nästan exploderar... Här fick jag nytta av alla bokstäver som jag sparat på... Stämpeln är från tidigare Stämpelbodel och textstämpeln Relax från Popcorn.

Mitt andra bidrag är till kortskissen. Den såg ut så här...


Och mitt kort blev sån här...


Stämpeln kommer från bildmålarna, den blå bakgrunden har jag torrembossat med script. Båtstämpeln är jag lite osäker på ursprung men skulle nästan gissa magnolia... rätta mig om jag har fel.

Men nu ska jag sova, har varit en lång dag uppe på Stockholm Love och Viktoria och Daniels bröllop.
Fortsätter jobba mig igenom fler utmaningar. Delta du med vet ja....

Inga kommentarer: