tisdag 4 maj 2010

Pysselfri vecka....

Uj, en hel vecka utan pyssel, känns lite tungt. Har jag inte haft på länge men så är det när man åker iväg på kurs i Stockholm. Tror inte ens det finns några pysselbutiker här i Åkersberga utan då får jag nog åka en bit... Å på fredag när jag kommer hem är det bara att packa bilen full med grejor som ska med på loppisen i Tranås på lördagsmorgonen. Så kanske hinner jag göra något på söndagen....
Men nu blir det en lite trist vecka här på bloggen, har iofs ett andra kort på min beställning som är klar som jag ännu inte fått ut än som jag kan se om jag får tiden till att lägga ut.
Men det händer ju endel här på Runö och att umgås med kursare är ju en stor del av utbildningen, att byta erfarenheter och tips och annat smått och gott... Så kanske det inte hinns med... I så fall.... see you next week!

Inga kommentarer: