söndag 28 mars 2010

Creative Club



Om du aldrig har scrappat förut så kan jag rekommendera scrapparklubben då det ofta kan vara svårt att komma igång. Du får ett bra prova på kit. Det var så jag kom igång, men jag hann få tre paket innan jag kände att jag fick inspirationen.

Med i varje paket medföljer papper, dekorationer, små album, band och annat smått och gott. Även inspirationshäfte med tips till vad man kan göra med varje paket.

Tyvärr så är 12*12 papprena är vikta så är de bäst till klippark. I början vågade jag knappt sätta saxen i stora, vackra papper men nu massakerar jag dem utan större problem :) då det går att göra så mycket snygga grejor med mindre bitar.
Men spara det som blir kvar, för det kommer att gå åt senare, tro mig.

För att komma direkt till Creative club klicka bara på rubriken för det här inlägget...

Inga kommentarer: